Αντιπροσωπευτικά δείγματα της δουλειάς μου:

ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI
Ονομασία πίνακα:
Γεφύρι του Αώου

Διαστάσεις πίνακα:
50 cm X 40 cm

Χαρακτηριστικά πίνακα:
Λάδι σε μουσαμά

Δημιουργία Έτους 10/2009
Eleni Zouki-Lazogianni
©+®:2009

3 σχόλια φίλων:

Πάνος - Ζαγόρι είπε...

Αυτός ο πίνακας είναι καταπληκτικός! Μπορείτε να μου πείτε την τιμή του σας παρακαλώ;

Ελένη Ζούκη-Λαζογιάννη είπε...

Σας ευχαριστώ κε Πάνο που σας αρέσει ο πίνακάς μου: "Γεφύρι του Αώου". Δυστυχώς όμως τα δημιουργήματά μου για μένα δεν κοστολογούνται με βάση τα χρήματα! Άρα δεν έχουν χρηματική αξία αλλά συναισθηματική! Συνεπώς δεν υπάρχει τιμή! Αναλόγως με την εκτίμηση που δείχνει ο συλλέκτης πάνω σε κάποιον πίνακά μου, αποφασίζω αν θα του τον παραχωρήσω ή όχι! Δεν είναι συνεπώς θέμα χρημάτων!

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσει πολύ αυτός ο πίνακας!
Υπάρχει ακόμα ή δεν υπάρχει πλέον;

 

Copyright 2007-2013 Eleni Zouki Art Gallery ....

Θέμα από: WordpressCenter.com.
Προσαρμογή στο blog: Dilaz®.