Αντιπροσωπευτικά δείγματα της δουλειάς μου:

ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI
Ονομασία πίνακα:
Το Γεύμα

Διαστάσεις Πίνακα:
55 cm Χ 47 cm

Χαρακτηριστικά Έργου:
Λάδι σε μουσαμά

Δημιουργία έτους 08/2010

Σημείωση:

Εμπνευσμένος από τον πίνακα του CLAUDE MONET
"The Luncheon"

του 1873.
Eleni Zouki-Lazogianni
©+®:2010

3 σχόλια φίλων:

Ανώνυμος είπε...

!!!!!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Apaikto!

ΑΝΝΑ είπε...

Αυτος ο πινακας ειναι ο αγαπημενος μου. Μου αρεσει πολυ και μου θυμιζει παντοτε οταν τον βλεπω το χωριο μου. Μη με ρωτατε γιατι, δεν ξερω! Πολυ ωραια απεικονιση εχεις αποτυπωσει αγαπητη μου. Εχεις ωραια πραγματα εδω περα και φανταζομαι η συλλογη σου ειναι πολυ μεγαλη. Σε βρηκα τυχαια απο το google και πλεον θα περιμενω να βλεπω και αλλα εργα σου γιατι μου αρεσουν πολυ! Καλημερα, ΑΝΝΑ

 

Copyright 2007-2013 Eleni Zouki Art Gallery ....

Θέμα από: WordpressCenter.com.
Προσαρμογή στο blog: Dilaz®.