Αντιπροσωπευτικά δείγματα της δουλειάς μου:

ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI

Λεπτομέρεια πίνακα:
Ονoμασία πίνακα:
Κόκκινα Μάτια

Διαστάσεις πίνακα:
40 cm X 110 cm

Xαρακτηριστικά πίνακα:
Λάδι σε μουσαμά

Δημιουργία έτους: 10/2009

Eleni Zouki - Lazogianni
©+®:2009

2 σχόλια φίλων:

Μαρία είπε...

Καταπληκτικό, θεσπαίσιο, Εξαιρετικό, Απερίγραπτο!!!!!!!!!!!!!
Έχω μείνει άναυδη!!!
ουάου, η ζωγραφική σου Ελένη και ιδιαίτερη ο πίνακας "Κόκκινα Μάτια" μ' έχει κάνει να είμαι θαυμάστριά σου και φυσικά πρότυπό μου!

Φανταστική απεικόνιση και τα μάτια αυτά είναι σαν να είναι αληθινά! Είναι ένα θαύμα, έχω εντυπωσιαστεί πραγματικά.
Το θέλω αυτό το έργο για την συλλογή μου, παρακαλώ δώσε μου λεπτομέρειες κα Ελένη!
Θα περιμένω....

Ελένη Ζούκη-Λαζογιάννη είπε...

Μαρία, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Και να σου ευχηθώ και Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά. Ότι επιθυμείς!

 

Copyright 2007-2013 Eleni Zouki Art Gallery ....

Θέμα από: WordpressCenter.com.
Προσαρμογή στο blog: Dilaz®.