Αντιπροσωπευτικά δείγματα της δουλειάς μου:

ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI
Αγιογραφία:
ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΤΕΘΛΙΜΜΕΝΗ

Αντίγραφο Βυζαντινής Εικόνας

Δια χειρός Αγιογράφου:
Ελένης Ζούκη - Λαζογιάννη

Έτος Δημιουργίας: 03/2010

5 σχόλια φίλων:

Ανώνυμος είπε...

Gia auti tin agiografia den exw logia. Einai fantastiki. To blemma, ta xaraktiristika tou proswpou, o mandyas, ta sxedia tou mandya, ta dakrya, ola einai fantastika.
Polla sunxaritiria!!!! Mprabo!

ΜΑΡΙΑ είπε...

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ Η ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ, ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

Αυτη είναι καταπληκτική αγιογραφία. Από τις ωραιότερες που έχω δει. Μπράβο.

Ελένη Ζούκη - Λαζογιάννη είπε...

Η συγκεκριμένη αγιογραφία της ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΘΛΙΜΜΕΝΗΣ δυστυχώς Μαρία μου δεν είναι διαθέσιμη προς πώληση! Είναι από τις αγαπημένες αγιογραφίες του γιού μου, και την έχει ήδη κρατήσει για τον εαυτό του!

Αν θέλεις επικοινώνησε μαζί μου για να σου φτιάξω μία άλλη όμοια σαν αυτήν.
Όσο αναφορά τώρα στο ερώτημά σου αν μπορείς να δεις την αγιογραφία από κοντά ή ακόμα και άλλα έργα μου, μπορείς να με επισκεφτείς στο εργαστήριό μου που βρίσκεται στην Κόνιτσα. Θα περιμένω νέα σου!

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω λόγια! εκπληκτικό αποτέλεσμα!

 

Copyright 2007-2013 Eleni Zouki Art Gallery ....

Θέμα από: WordpressCenter.com.
Προσαρμογή στο blog: Dilaz®.