Αντιπροσωπευτικά δείγματα της δουλειάς μου:

ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI ELENI ZOUKI
Ονoμασία πίνακα:
Δέντρα δάσους

Διαστάσεις πίνακα:
36 cm X 50 cm

Xαρακτηριστικά πίνακα:
Με κάρβουνο και κιμωλία

Δημιουργία έτους: 03/2008

Eleni Zouki Lazogianni

2 σχόλια φίλων:

Σταματίνα_Θεσ είπε...

Πολύ μου αρέσει αυτός ο πίνακας! Αν και έχει μια απλότητα, αυτή όμως η απεικόνισή της είναι καταπληκτική! Κα Ελένη μόνο στην Ήπειρο προβάλλετε τους πίνακές σας ή και κάπου αλλού;

Eleni Zouki-Lazogianni είπε...

Καλημέρα Σταματίνα!
Τους πίνακές μου, Σταματίνα, τους έχω προς το παρόν στο εργαστήριό μου, και ευελπιστώ (πρώτα ο Θεός, να μας έχει καλά), να δημιουργήσω έναν δικό μου χώρο ως γκαλερί, εδώ όμως στην πόλη μου την Κόνιτσα, (στην Ήπειρο)!

Θα χαρώ πολύ όποτε σε φέρει ο δρόμος σου από εδώ, να επικοινωνήσεις εκ νέου μαζί μου, για σε ξεναγήσω στον καλλιτεχνικό μου κόσμο!

 

Copyright 2007-2013 Eleni Zouki Art Gallery ....

Θέμα από: WordpressCenter.com.
Προσαρμογή στο blog: Dilaz®.